Kontakt

Odezwij się do nas!

Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania.

Nie znaczy to, że są tam odpowiedzi na wszystkie pytania.

Jeśli masz pytanie na które nie znajdujesz odpowiedzi – skontaktuj się z nami. Pomożemy!

 

Email

info@fieri.pl

Godziny pracy

pon-sob: 8–16

F.A.Q.

Często zadawane pytania…

Zamieszczamy w tym miejscu odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Was pytania. Powinno to ułatwić Wam dokonanie wyboru lub rozwiać ewentualne wątpliwości. Jeśli jednak Twoje pytanie nie znajduje się na naszej liście, to śmiało napisz do nas! Chętnie pomożemy!

Czy produkt jest Polski?

Tak. Nasze produkty są polskie od projektu, przez wykonanie poprzez pakowanie aż do firmy dostarczającej je pod Twoje drzwi.

Jaka jest gwarancja?

Na nasze produkty udzielamy standardowo 2-letniej gwarancji producenta. Obejmuje ona wszelkie widoczne i ukryte wady produkcyjne produktów. W ramach gwarancji wymienimy towar na nowy.

KUPIłam zły rozmiar, co robić?

Wymienimy na właściwy rozmiar. Trzeba towar do nas odesłać wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. Zacznij jednak od skontaktowania się z nami, żeby mieć pewność że rozmiar którego potrzebujesz jest w tym momencie dostępny.

Transport

Opcje dostawy towaru

Dostawa kurierem pod wskazany adres

Kurier dostarczy Ci przesyłkę w ciągu paru dni od zakupu. Niestety nie zagwarantujemy konkretnego terminu, ale jeśli nie dostaniesz potwierdzenia nadania paczki, lub nie dotrze ona do Ciebie w ciągu paru dni – koniecznie nas poinformuj podając numer zamówienia.

Masz jakieś pytania, wątpliwości?
Napisz do nas lub zadzwoń w godzinach pracy.
Chętnie Ci pomożemy!